Standy jednostronne to idealny sposób na reklamę!
Standy są jednym z najskuteczniejszych form reklamy firmy, produktu lub wydarzenia. To narzędzie promocji daje wiele możliwości, gdyż można na nim zamieścić autorską wizualizację. Ponadto, standy mogą mieć różny rozmiar, kształt i można je postawić w dowolnym miejscu. Ogranicza nas tylko wyobraźnia – designerski stand przyciągnie uwagę każdej osoby.
Jakie są standy reklamowe jednostronne?
Na rynku dostępnych jest wiele rodzajów standów. Najpopularniejsze występują w postaci ścianki przedstawiającej autorską grafikę i wyposażone są w stabilny i solidny stojak. Klienci chętnie kupują standy reprezentujące dane przedsiębiorstwo, produkt, usługę, wydarzenie. Kupowane są z okazji różnych uroczystości (np. wesel), konferencji, szkoleń etc.
Standy reklamowe jednostronne mogą mieć wycięte otwory na włożenie głowy i rąk – to świetna okazja na zrobienie sobie zabawnego zdjęcia. Dużym zainteresowaniem cieszą się również foto-ścianki oraz ścianki, w których można poukładać ulotki. Stand w formie żagla ma format prostokąta wygiętego w łuk – solidna konstrukcja i stabilność sprawiają, że jest on także chętnie wybierany.
Standy mogą być przeznaczone wyłącznie do użytku wewnętrznego, a więc można je postawić w pomieszczeniu. Dostępne są także do wykorzystania na zewnętrz – mają one wzmocnioną konstrukcję i są odporne na warunki atmosferyczne.
Co dają nam standy reklamowe jednostronne?
To przede wszystkim tania i skuteczna forma reklamy! Dowolność przy wizualizacji, kształcie oraz rozmiarze pozwala na stworzenie autorskiego i designerskiego standu. Dzięki niemu zwiększa się zainteresowanie marką, danym wydarzeniem, a także wzrasta świadomość wśród potencjalnych klientów.
Atutem standów jest ich mobilność. Z łatwością można je przenieść, przewieźć i ulokować w wielu miejscach. Standy reklamowe zamówisz online lub stacjonarnie. Można samodzielnie zaplanować grafikę albo zlecić jej wykonanie profesjonaliście.