Reklama dźwignią handlu, ale jak z tej dźwigni skorzystać, kiedy Twoje możliwości finansowe są dość ograniczone? Na szczęście w dobie internetu możliwości jest całkiem sporo.
Reklama na Facebooku
To bardzo skuteczny i stosunkowo tani sposób. Samodzielnie możesz ustalić budżet, jaki przeznaczysz na reklamę, a w dodatku bardzo precyzyjnie możesz określić swoją grupę docelową. Duże pole do popisu daje także sama kreacja reklamy. Choć na początku tworzenie kampanii na Facebooku może wydawać się skomplikowane, z biegiem czasu nabierzesz wprawy. Zdecydowanym ich plusem jest to, że możesz przeznaczać nawet bardzo małe kwoty i testować różne opcje, póki nie odkryjesz, co sprawdza się u Ciebie najlepiej.
Wizytowka w portalu rezerwacyjnym
Szukanie salonu w wyszukiwarce Google może być dla internauty dość uciążliwe. Zdecydowanie łatwiejsze jest używanie w tym celu specjalnego portalu, który gromadzi tysiące salonów z całej Polski – tam użytkownik ma do dyspozycji różne opcje filtrowania, które pomogą mu znaleźć dokładnie to, czego szukał. Twoja obecność na takim portalu umożliwi Ci dotarcie do osób, które aktywnie poszukują na przykład usług stylizacji paznokci. W takiej sytuacji szansa, że uda Ci się sfinalizować sprzedaż, jest znacznie większa, niż z przypadkowym odbiorcą reklamy. Największą popularnością cieszą się te salony, które oferują rezerwację online. Portal rezerwacyjny Moment.pl jest dostępny dla wszystkich korzystających z systemu Versum – zobacz co jeszcze możesz dzięki niemu zyskać: https://www.versum.pl/terminarz-dla-manicurzystki/
Opinie
Na koniec wariant zupełnie darmowy, ale bardzo efektywny. Najlepszą reklamą Twojego salonu są opinie zadowolonych klientów! Jeżeli wizyta przebiegła pomyślnie, wystarczy poprosić o napisanie recenzji w internecie. Z dużym prawdopodobieństwem usatysfakcjonowany klient bez problemu zgodzi się na taką formę podziękowania, zwłaszcza jeśli uświadomisz mu, jak dużą wartość ma jego rekomendacja. Warto zresztą zawsze starać się o jak najlepsze wrażenia z wizyty, bo zwiększa także szansę, że klient sam chętnie będzie polecał Twój salon swoim znajomym i bliskim. Taki ambasador to skarb!
Jak widzisz, nawet bez ogromnego budżetu masz szansę zareklamować swój salon i pozyskać wielu nowych klientów. Pamiętaj jednak, że za reklamą musi stać wysoka jakość usług i dobra obsługa – o te dwie rzeczy właściciel salonu powinien się troszczyć najbardziej. Bez tego nawet najdroższe kampanie mogą okazać się niewypałem.